Polityka zwrotów

1. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wysyłając je na adres e-mail: kontakt@domigoo.pl lub pocztą na adres: 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Powstańców Warszawy 8/7.

2. Zwrot towaru

  1. Konsument zobowiązany jest odesłać zwracany towar na adres: 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Powstańców Warszawy 8/7, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.

  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki).

  3. Zwracany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.

  4. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

3. Zwrot płatności

  1. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia niż najtańszy oferowany w sklepie).

  2. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  4. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

4. Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta,

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

  • w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu po jego otwarciu,

  • o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.